závody Zlín + zkoušky ZZO

30.09.2013 12:29

Závodní trojzkoušky u nás ve Zlíně vyhrála spíše paní rozhodčí.

První zkouška s Inesskou se povedla a bylo z ní druhé místo - ale jedna skočka a jedna uklouznutá zóna. Další běh můj DISK a poslední jsem Iness vrátila na zónu. První závody jsem ji zkusila pouštět ze zón a pěkně to pak flákala. Takže budeme sbírat vteřiny za stání na zóně, ale odbíhání je od teď zakázané, Inesso! :-)

Kessku jsem první běh změnila trať a hnala ji do rychlosti a radostného běhu.  Druhý jsem jsme si nerozumněly a třetí vynalezla nový styl "skoku" - podlízání překážky. Takže opět disk. :-)

Ale jinak spokojenost. Největší z langošů Zuzky Jaškové. :-)

  1. zkouška 2. zkouška 3. zkouška
Inesska   disk disk
Kesska disk disk disk

 

zkoušky poslušnosti ZZO

Na zkoušky jsem šla spíše k doplnění počtu zkoušejících. Nakonec jsem byla ráda. Bez většího tréninku jsme to krásně zvládly. Inesska šlapala nádherně a mě přivedl její výkon na myšlenku dalších i vyšších zkoušek. Takže budeme zkoušet. Jediný bodík dolů nás stálo překusování aportu.

Kesska se taky snažila a kromě menšího strachu z pana rozhodčího zvládla zkoušku taky krásně.

Jediným problémem byl u obou náhubek. U jeho nasazení předváděly obě gymnastické přemety a kotrmelce. :-)

  ZZO
Inesska 59/60
Kesska 53/60