shrnutí roku 2013

30.12.2013 22:56

Jak shrnout rok 2014??

V agility jsem KONEČNĚ s holkama vybojovaly přestup do kategorie A2. :-)

S Kesskou ještě chvilku budeme trénovat a účastnit se pouze A1 zkoušek, ale třeba na jaro nebo v létě... S Inesskou máme pořád hodně práce, ale snažíme se. Skočky už skoro drží a občas se nám něco i povede zaběhnout. Hodně jsme se zaměřily na skokovou gymnastiku a snad to jde vidět. Slamomek nás pořád zlobí, ale bojujeme a bojovat budeme.

Zúčastnily jsme se skvělého tábora v Podmitrově, který pro nás zařizuje Darča Dytrychová (které za to patří velké díky) a spoooousty spousty intenzivek. Velké a největší díky patří našim trenérkám Nikol Hanačíkové, Peti Ušelové, Kristě Půdové a Terce Králové. Tyto skvělé trenérky se zaslouží nejvíc o náš posun a hlavně o to, že trávíme čas na parkuru rády. Taky díky Elišce Dolníčkové za cené rady při skokové gymnastice. A všem lidem, kteří se tréninků, závodů nebo jen sezení na cvičáku účastní s námi - bez Vás všech by to nebylo ono. :-)

Baví nás nejen agility ale i poslušnost. Obě holky tento rok složily zkoušku ZZO. Na cvičák k nám začal dojíždět nový figurant Jarda Josefík a my se snažíme pravidelně trénovat i obrany. A já se snažím zdokonalovat i teorií a to pomocí s výcvikem poslušnosti u nás. Díky i za tyto zkušenosti. :-)

Ale především jsou holky (až na malou drobnost u Kessky) zdravé a snad i spokojené!! A já jsem hlavně ráda, že moje pejsky baví všechno, co si vymyslím. Jsem šťastná, že mám tak skvělé psy, kteří mě doprovází mým životem. Psy, které můžu vzít sebou kamkoli, které můžu bez obav pustit na procházce, nechat odložené kdekoli, které jsou hodné v autě, na ostatní psy.... Prostě dokonalé! Dokážou doma ležet a prospat celé dny, když na to přijde a dokážou skvěle vycítit moje nálady a v případě potřeby celý den jen ležet vedle mě. :-)

Žádné předsevzetí do nového roku ani plány, co dokázat nemáme. Chtěla bych, ať se dál skvěle bavíme. Ať se smějeme diskvalifikacím na poslední překážce nebo když se mi nedaří pochopit, jak správně provést otočku na parkuru nebo co přesně mám na obranách udělat.:-) 

Těším se na další skvělé zážitky po boku mých psích a lidských kamarádů. :-)