Intenzivka v Opavě s Martinou Wassebauerovou

07.10.2011 21:40

Prodloužený víkend 30.9. - 2.10.2011 Katmaj Opava

Do Opavy jsem se moc těšila. V pátek jsme se ubytovaly a v sobotu brzo ráno vyrazily na cvičák. Počasí vyšlo báječné. Běhalo se v sukýnkách, kraťasích, psí holky se i osvěžily v řece.

Martina v sobotu nachystala krásné běhavé parkury. Běhy jsem si velmi užívala a Inesska taky. Bylo tam hodně tunýlků, rozlišovaček. Při správném vedení všechno zvládla. Za celou intenzivku shodila Inesska jen pár tyček, ze slalomu vypadla jen jednou když jsem vytáhla dřív hračku. Zvládla i dost těžké náběhy. Byla jsem s ní maximálně spokojená!! :-)

V neděli nás čekal jeden běh. Parkury byly spíš stahovací, ale opět spokojenost veliká! :-)

Kessy mi nachystala na tento víkend velké překvapení. V sobotu jsem s ní šla na start s velkou obavou, že ani nevyběhne (jiné prostředí, plno lidí, psů, celý den byla  zavřená...). Tratě jsem si zkrátila na jednoduchou rovinku. Musela jsem vypadat jak blázen, když jsem tvrdila, že to Kessy nebaví. Běhala neskutečně rychle a RADOSTNĚ! V neděli to bylo ještě lepší. Zvládla všechny točky, zatáčení. Běhala nadšeně, rychle, hrála si, lítala... Doufám, že to nebylo jen opavským vzduchem, ale že se jí agility zalíbilo. :-)

Odjížděla jsem z Opavy maximálně spokojená. Celý víkend byl velmi vydařený. I večery byly moc fajn (díky spolubydlícím a spolucestujícím  :-)).

Velký dík patří Martině za to, že se nám celé dny nepřetržitě věnovala. Díky za super parkury, rady a podporu. Moc se těšíme na jaro, snad to opět vyjde.

Kamarádce Martině se podařilo vyfotit pár fotek Kessynky - dala jsem je do jejího profilu. Děkujeme. :-) Foto holek Janča Lejsková (dvojzkoušky Zlín).